Thursday, October 16, 2008

While you wait

As you know we are busy working in the studio, every day, and it will probably take some time before you can hear the result of our work. But good things come to those who wait!

In the meantime we thought we'd let you hear a demo we recorded a while ago, around the piano in Anna's apartment. It's a song we like very much, but since we have way too many ballads for one album, it wont be one of the songs on this record. We haven't even decided on a title yet, but call it "Tears of goodbye". Hope you like it.

Here you are... the unproduced version:

5 comments:

Anonymous said...

Om ni har råd att låta en så bra låt inte vara med på nya plattan, ja, hur bra är då inte sångerna som fått nådiga nicken att vara med. Hur länge ska vi vänta, tjejer. Vet ni vad ordet "abstinens" betyder? Behöver min Calaisa-dos snart, snart...

Anonymous said...

hej, jag hade funreingar på att erbjuda mina key aboard tjänster till er, men nej ni klarar er alldeles utmärkt ändå, GREAT SONG, go on and be good

Emelie said...

Så himla vackert...Vad kul att ni verkar ha för mycket musik på gång, vilken lyx då kan vi förvänta oss två plattor inom en snar framtid antar jag ;) Jag längtar verkligen tills skivan kommer, har saknat de nya låtarna ni spelade på Palladium ända sedan dess!

Stor kram

Anonymous said...

Ni är så otroligt bra, en mycket vacker sång, längtar efter nya skivan!
Hälsn/Farbror Sven

Anonymous said...

Helt fantastiskt vacker!! Denna måste ni bara släppa en dag... helt otroligt fin.